GRATIS VERZENDING VANAF 50 euro
VERZENDKOSTEN 3,95
VOOR 17:00 BESTELD IS MORGEN GENIETEN! *
Over koffie-plaza.nl
2009 de start van onze passie voor koffie en koffiebonen. Testen, proeven, proberen en genieten.
Het heeft ons gebracht naar de start van onze webwinkel in september 2011.
Van 4 soorten koffiebonen in 2011 naar meer dan 20 soorten die wij nu verkopen. Niet alleen uitbreiding van assortiment, maar ook de groei van klanten -ieder jaar weer- dragen bij aan het het succes van koffieplaza.
Koffieplaza levert uit eigen magazijn en eigen voorraad. Wij werken samen met diverse koffiebranderijen en importeurs en importeren zelf onze koffiebonen uit Italië, Duitsland en Belgie.
Spaarprogramma.
Een tevreden klant maakt het succes van onze webwinkel. Om tevreden klanten te belonen voor hun loyaliteit aan koffieplaza, werken wij met het koffieplaza spaarsysteem. Bij iedere bestelling die je bij ons plaatst, spaar je punten. Deze punten ontvang je ook bij het schrijven van een review en/of de eerste keer aanmaken van een account. Iedere gespaarde punt heeft een waarde van 1 eurocent.
Al deze punten geven je korting op je volgende bestelling, of bij voldoende gespaarde punten zelfs een gratis product.
Spaar bij ons punten voor:
- Aanmaken van een account. ( 25 punten)
- Schrijven van een productreview. ( 25 punten )
- bestellen van producten. ( zie het aantal spaarpunten bij het betreffende product.)
Hoe werkt het:
- Meedoen met ons spaarprogramma kan alleen als je inlogt op je account bij koffie-plaza.
- Bij ieder product in onze webwinkel staat het aantal punten wat je kunt sparen
- Inleveren van je gespaarde punten kan bij je volgende aankoop in onze webwinkel.
- spaarpunten voor een review ontvang je alleen als je het product ook bij ons hebt gekocht.
- Punten zijn onbeperkt geldig, maar koffieplaza kan zonder uitleg van reden het spaarpunten systeem stopzetten of wijzigen. Het recht op je spaarpunten of waarde van de punten vervalt op dat moment.
- Bij verdenking van misbruik of fraude kunnen wij de gespaarde punten verwijderen.
Meedoen met ons spaarprogramma kan alleen wanneer je ingelogd bent met je koffieplaza account.
Verdien nu alvast je eerste 25 punten en maak hier je account aan:
Klantenservice.
Optimale service voor jouw als klant en koffieliefhebber.
In de huidige digitale wereld kan communiceren op diverse manieren.
Het snelst en gemakkelijkst om met ons in contact te komen is via E-mail.
Voor ons is dit de snelste manier om op jouw vraag of opmerking te reageren.
Maar het mag natuurlijk ook op andere manieren.
Koffieplaza klantenservice:
Koffieplaza klantenservice ( geen bezoek adres )
Schotdeuren 5
4241BP Arkel
klantenservice[at]koffie-plaza.nl
Veel gestelde vragen.
Je hebt vragen? Bijvoorbeeld:
- over het bestellen op onze website.
- Over het verzenden van je bestelling.
- Over koffie en zijn herkomst.
- Over hoe je zelf de lekkerste koffiemaakt.
- Over misschien wel iets anders.
We helpen je graag. Misschien vind je het antwoord op je vraag wel bij onze klantenservicepagina. Zo niet. Dan neem je toch gewoon contact met ons op.
Contact.
Wil je met ons in contact komen, dat kan altijd.
Wij hebben de voorkeur voor contact via E-mail. Hiermee kunnen we snel op je berichtje reageren.
Wil je ons bereiken op een andere manier? Dit zijn onze gegevens:
www.koffie-plaza.nl (geen bezoek adres)
Schotdeuren 5
4241BP Arkel
+31649793308
info[at]koffie-plaza.nl