Bestel informatie

    Een bestelling plaatsen? Hier vind je alle bestelinformatie.
  • Hoe kan ik koffiebonen bestellen.
  • Koffiebonen bestellen vanuit België.
  • Betalingsmogelijkheden.
  • Verzendkosten Nederland en België.
  • Verzenden van je bestelling.
  • Ontvangen van je bestelling.
  • Retourneren/annuleren van je bestelling.

Hoe kan ik koffiebonen bestellen?

Je kan je bestelling uitsluitend via onze webshop plaatsen. Op deze manier hebben wij altijd al je gegevens paraat . Zo wordt voorkomen dat er onduidelijkheid is betreffende je bestelling en kunnen we je order snel afhandelen.

Koffiebonen bestellen vanuit het België.

Wij leveren onze koffie niet alleen in Nederland, maar ook in België. Onze betaal en verzendsystemen zijn volledig ingericht voor bestellingen uit en naar België.

De verzendkosten en levertijd naar België zijn afwijkend ten op zichtte van leveringen in Nederland.

Betaalmogelijkheden.

Bij ons hebt je diverse veilige betaalmogelijkheden om je bestelling te betalen.

Wij werken hierin samen met Mollie een betaalprovider die de betalingen voor ons verwerkt.

  • iDEAL
  • Creditcard   (wij accepteren Mastercard en Visa)
  • PayPal
  • Bank-Giro overschrijving
  • Bancontant/Mister Cash (voor bestellingen vanuit België)

Verzendkosten Nederland en België.

Nederland: Voor het verzenden van je bestelling binnen Nederland rekenen wij 3,95 verzendkosten. Vanaf een orderwaarde van € 50,- is het verzenden van je bestelling gratis.

België: Voor het verzenden van jouw bestelling naar België  rekenen wij 7,95 verzendkosten. Vanaf een orderwaarde van € 75,- is het verzenden van je bestelling gratis

Verzenden van je bestelling.

Bij ons heb je de mogelijkheid om zelf te bepalen waar en wanneer je je bestelling wilt ontvangen.

Bij je bestelling heb je de mogelijkheid om zelf de dag te kiezen  waar en wanneer je jouw bestelling wilt ontvangen. Tegen meerprijs leveren wij ook in de avonduren of kan je jouw bestelling ‘s morgens vroeg ophalen op een PostNL punt in de regio. het moment van verzenden is wel afhankelijk van het moment van bestellen, drukte en voldoende voorraad.

Wanneer je bestelling voor 17.00 uur bij ons binnen is, verwerken wij je bestelling nog de zelfde dag.  Voor het bezorgen van je bestelling naar België heeft PostNL vaak enkele dagen langer de tijd nodig.

Het ontvangen van je bestelling.

Hebben we je bestelling en betaling ontvangen en is je bestelling door ons verwerkt. Je ontvangt dan van ons een E-mail met daarin de factuur en de track&trace code om je bestelling te volgen. Zodra je jouw bestelling heb ontvangen zit er in de doos de pakbon. Wanneer je bestelling niet overeenkomt met wat er in de doos zit of is de inhoud niet het zelfde met wat op de pakbon staan, neem dan contact op met onze klantenservice.

Is het product beschadigd, neem ook dan contact op met onze klantenservice.

Retourneren/annuleren van je bestelling.

Wanneer je bestelling niet aan je verwachting voldoen of je hebt een verkeerd product besteld, dan kan je jouw bestelling  binnen 14 dagen in originele verpakking en ongeopend/ongebruikt retour sturen. Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Wij vragen je de retourzending te vergezellen van een kopie van de factuur/kwitantie, je bank- of gironummer en de reden van je retour.
Binnen 14 dagen zullen wij het bedrag retour storten op je bank- of girorekening.

Retouradres:
Koffie-plaza.nl
Schotdeuren 5
4241BP Arkel

 

Je kan ook je bestelling annuleren via ons contactformulier.

bestelling retour

 

 

 

Klantenservice

Koffieplaza heeft kwaliteit en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. U ervaring met onze producten en webshop zijn dan ook van groot belang. Heeft u vragen over koffie of over uw bestelling? Klik dan op onze klantenservice

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Verzendingen

*Wij verzenden wanneer mogelijk uw bestelling nog de zelfde dag. Dit is afhankelijk van het moment van bestellen, drukte en voldoende voorraad.

Bij een bestelling boven de € 50,- rekenen wij geen verzendkosten, daaronder slechts € 3,95.

postnl

Veilig betalen

Bij Koffieplaza betaalt u veilig en gemakkelijk via de internetkassa van Mollie.

Wij accepteren iDEAL, Bancontant/Mister cash, PayPal, Creditcard en bank / giro overschrijving als betaalmiddelen.

betaalmogelijkheden

Adres

Koffieplaza
Schotdeuren 5
4241BP Arkel
www.koffie-plaza.nl

Twitter   Facebook